Tysdag 06. des kl 19.30

Regi: Tim Burton (Storbritannia 1993) 1 t. 33 min.

(The Nightmare Before Christmas)

Gresskarkongen Jack Skellington lever i den dystre Halloweentown i underverdenen, og er fornøyd med all den skrekken han kan spre. En dag oppdager han Christmastown, en fargerik og lykkelig verden preget av moro og lek. Dette gjør Jack misunnelig, og han planlegger å kidnappe julenissen for å sette sitt preg på julen. En aksjon må settes i gang for å hindre at dette skjer.

Tysdag 18. oktober kl 19.30

Regi: Laurie Anderson (USA 2015) 1 t. 15 min.

Ein treng ikkje vera hundeelskar for å bli fascinert av Laurie Anderson sitt personlege og hjartevarme filmessay om hennar avdøde, pote-malande, og pianospelande terrier Lolabelle. Forteljinga inneheld ein straum av refleksjonar rundt eksistensielle tema som kjærleik, draumer og tap, og ettervirkningane av terrorangrep. Filmen kan sjåast som eit lekent dikt, ein nydeleg komposisjon, eller eit vakkert kunstverk - noko midt i mellom draum og røyndom.

Tysdag 29. nov kl 19.30

Regi: Aslaug Holm  (Norsk 2015) 1 t. 46 min.
I over åtte år har fotograf, regissør og mor Aslaug Holm filma dei to sønene sine, frå de var fem og åtte år, og til eldstemann avsluttar ungdomsskolen. Resultatet er ein unik film som alle kan kjenne seg igjen i.
"Brødre" skildrar forholdet mellom brørne Markus og Lukas i oppveksten deira på 2000-tallet. Historia strekkjer seg over åtte år, og utspelar seg i den reelle verda deira på Sagene, ved Akerselva i Oslo, og på Smøla, ved havet utanfor Kristiansund.

I sine beste augneblink, som den har mange av, er dokumentarfilmen "Brødre" ei nydeleg og poetisk skildring av norsk barndom.
Alle som har barn eller har vore barn, noko som skulle gjelda de fleste, vil kjenna igjen tankane, kjenslene og situasjonane som er fanga opp av regissør Aslaug Holms kameralinse.

Tysdag 04. oktober kl 19.30

Regi: Grimur Hákonarson (Island 2014) 1 t. 32 min.

Den nordiske folkesjela er lagt under lupa i denne forteljinga om dei islandske sauebøndene Gummi og Kiddi. Dei er brør og naboar, men har ikkje hatt kontakt på førti år anna enn via handskrivne lappar leverte av Kiddis sauehund. Så oppdagar Gummi at Kiddi sine sauer har symptom på den ekstremt smittefarlege skrapesjuka. Eit utbrot vil tvinga alle i dalen til å slakta sauene sine og leggja ned gardsdrifta. Kan dei to stabeisane unngå katastrofen – saman eller kvar for seg?

Det storslåtte og nådelause islandske landskapet spelar ei viktig rolle i filmen. Her er nok av tørr nordisk humor og snille sauer (utvalde etter omfattande saue-audition), men også eit alvor som slektar på Bent Hamers beste filmar. "STABUKKER" er ei forteljing om korleis det sterke overlevingsinstinktet hos mennesket kan bli eit tveegga sverd og eit trugsmål mot tradisjonelle levemåtar.

Tysdag 15. nov kl 19.30

Regi: Sebastian Schipper (Tysk 2015) 2 t. 20 min.

EN NATT I BERLIN er en intens spenningsfilm skutt i én lang tagning, noe som gjør dette til en filmopplevelse helt utenom det vanlige. Energisk og suggererende drar den deg inn og beveger seg elegant fra sted til sted i storbyen. Norske Sturla Brandth Grøvlen er filmens fotograf og mottok en Sølvbjørn for innsatsen. Filmen ble fort den store snakkisen under årets filmfestival i Berlin.

Tysdag 20. september kl 19.30

Regi: Andrew Haigh (Storbritannia 2015) 1 t. 35 min.

45 ÅR er en nydelig skildring av ekteparet Geoff og Kate som får forholdet satt på prøve like før de skal feire sin 45-års bryllupsdag. Charlotte Rampling og Tom Courtenay, to av Englands flotteste skuespillere, storspiller i dette stille og nyanserte relasjonsdramaet. De mottok begge Berlinalens Sølvbjørn for sin innsats.

Det er bare en uke til Kate og Geoffs bryllupsdag, og planleggingen går sin gang. Så får Geoff et brev. Hans første kjærlighet Katya, som omkom da de var på tur sammen i de sveitsiske Alpene for nesten 50 år siden, har blitt funnet dypt inne i en isbre.

Tysdag 01. nov. kl 19.30

Regi: Damian Szifron (Argentina 2015) 2 t. 01 min.

En vidunderlig bekmørk komedie om kjærlighet, bedrag og tragedie. Om hvordan fortiden innhenter oss alle, volden som kan utløses av de mest bagatellmessige hverdagsdetaljer og den unektelige gleden som ligger i å miste kontrollen.

Og dette er i sannhet ville historier, der forholdsvis uskyldige utgangspunkt tar en dreining mot det absurde og komiske.

Det er en sann fornøyelse å se denne filmens evne til å ta menneskelige reaksjonsmønstre på kornet, bare i et deilig overdrevet format.

Human   Tysdag 06. sept kl 19.30

Regi: Yann Arthus-Bertrand ( Fransk 2016) 2 t. 53 min.

Kva vil det seia å vera menneske? Kan me , på tvers av 7,3 milliardar menneske på kloden med mangfaldige kulturar og samfunn, finna ei felles menneskeleg røynsle?
Dokumentaren Human er eit filmatisk forsøk på å svara på dette spørsmålet.Gjennom vitnesbyrd frå ei brei og representativ gruppe enkeltpersonar om tema som spenner frå kjærleik til hat, glede til sorg, krig og fred, vil eit mange fasettert og komplekst bilete av den menneskelege tilstand tre fram.

HUMAN er finansiert av to idealistiske organisasjoner, og filmen er laget med en enorm kjærlighet og forståelse for mennesket. Vi møter overlevende fra folkemordet i Rwanda, unge veteraner fra krigen i Irak, men også mannen i gata som forteller om sine gleder og feiltrinn når det kommer til kjærligheten. De intime anekdotene ledsages av luftige og visuelt spektakulære naturbilder som både understreker og kontrasterer filmens utforskning av menneskesinnet. Resultatet er en emosjonelt og visuelt slående reise i menneskets sammensatte og bunnløst fascinerende natur.